10.24.2009

life

??????

the song speaks for me

7.21.2009

awww man

i feel like sh#% for not writing in so long. im still at dance camp and i have so much to post about but i definitely cant wiat to go home. im posting on my new laptop. its so cute. for now im just gonna change a couple things on here and create a new song of the week and ill give the juicy stuff another day.

i hope you enjoy starstruck by santogold.

7.02.2009

so this is what extreme dissappointment feels like!?

this is the most hurt i have felt in a while. im so ashamed that im not even goin to post the video like i wanted to. Drake has failed my heart and soul by allowing Kanye West to do him so dirty. i still love him though and thats all that matters. i hope he can regain the same respect from others that feel the way i do. Moving on..........well, i cant even cuz im in a rut right now so have a blessed day = <

7.01.2009

[deeper sigh*]

first let me begin by saying HAPPY CANADA DAY!

i have definitely been home for like three days now. sorry i havent updated but ive been trying to enjoy home for a while. North Carolina was great and i surely have stories to tell. my room looks a mess ad i been tryin to clean it up for days. its not working. this summer im going to try to give all the clothes i dont wear to charity. i have a lot of stuff that is just taking up space. next year i will be off to college and that stuff will then be pointless soooo, kudos to me.

while on this family reunion of mine, i had a lot of fun. i went to a club for the first time and i met a new cuzin of mine named Dame. Shout out to Geno and club 935...and the dumb officer who gave 17 year olds the directions to said club lol [tee hee]

my cuzin Gina is like my partner in crime.





but antyway* my song of the week will be Trey Songz with Wonder Woman. i will continue listening to his new mixtape Anticipation while on my way to sleep. ill post more abt the trip tomorrow, my eyelids are getting heavy

night night*

6.25.2009

im still not goin for it but.......

!!!!!R.I.P Mike!!!!!!

im changing my song of the week to a michael jackson playlist starting with smooth criminal lol

one of my favorites i still jam to. and whats crazy is that i was just watching the movie on his life a couple days ago. this is like when i think of someone randomly and they call me or i see them. people have been talking abt him lately and look what happen. one of the greatest will be missed.

6.24.2009

on the run

off to North Carolina tomarro. gotta start packing! ill be back soon i promise. but for the time being....my song of the week is popcorn by the cool kids. = ]

6.18.2009

iyiyiyiiii!!!!!!

im finally finished. today was my last day of school. and i found out im getting a laptop so this means i can finally play sims for hours in peace = ].


im so happy i dont know what else to say. i have to try and find sumwhere to celebrate.

see ya =D

6.15.2009

hey there

im extremely sleepy but i couldnt go without posting today. i had a really good day too. today was this ceremony we have at my high school where the seniors are finally done and they declare the juniors officially seniors. its called "the passing of the flags." they roll up the class of 2009 flag and gracefully and beautifully roll down the class of 2010 flag. ima a junior...well senior now and it was so live in that auditorium. i've have never seen so much school/class spirit in my three years of going there. we had a blast.


video



as you might remember, we have some really dope graffiti artists in my school and i know our flag looks sexy. so please enjoy.





and i picked my song of the week. i think ur gonna like it. its young jeezy with who dat. i concur that it goes with this post since class of 2010 chanted who dat!? - we dat!! [too bad i didnt catch that part]


im gonna change the look a lil bit so i hope ya like it......and to fill you in, i just finished my last project for the year like an hour ago so im hella happy. we start finals tomorrow but im already half way done with those so my last day is thursday! yippieeeeeeeeee!

im goin straight to then shower then sleepy time. and yes at 9:30 pm lol.
.
.
.
.

6.14.2009

[deep sigh]

its 5:45 am and i have 30 slides left. i guess sleep really is forbidden like diddy says.

wish me luck. right now! | ]


good night, or morning what ever

6.13.2009

CRUNCH TIME!

School gets out on Friday and i have one more major project left. i been so busy that i dont even really get to read MY favorite blogs. so please just bare with me. summer is almost here and i cant effin wait any longer.

i do however have some good news. my picture is in the mall and i just got a scholarship to this dance camp i auditioned for a while back. im very proud of myself so im just gonna toot my own horn a little. =] so now my life will be like a highschool musical or camp rock or sumthin. lol

Never that! lol

tomorrow i will be posting my song of the week. this is a tuffy. got a lot of options this week.

p.s. miss tulip was completely right when she said it doesnt get easier in college =]

6.12.2009

im so effin tired!

its 12:57 am and im not used to staying up this late. i have a lot of work to do in a little bit of time. i know for a fact my grades are going down and im so tired i keep having to edit this because i cant spell right now. school is taking extremely too long to be over.
=[

6.10.2009

wat the dusche!?

I HAVENT BEEN ON THE COMPUTER IN SOOO LONG!!!!!!


1 FINAL DOWN AND 6 MORE TO GO. = D

6.08.2009

heeeeey!!!!

I JUST HAD THE BEST HAIR WASH EVEEERR!!!!! i felt so dirty after cross country. i still got a little stuff to do for the end of the school year so, ill hit this up when im finito. its beautiful weather today and i hope it stays that way

now help me out by going to this link =]

http://www.karmalooponline.com/index.html?go=r3999

Thank yu kindly!


- jaey eazy be da dopest. lol

6.07.2009

welp! i had the worst week of my life so far

but its ok! i will get over it. sooner or later. its kinda hard tho cuz i broke my computer desk and now im typing in my lap lol

i finally chose my song of the week which is invented sex by trey songz ft drizzy

which will now be posted on the sidebar since i have no time or patience to play around!

i took my SAT yesterday and i think i did pretty darn good. York U/Mcgill here i come lol


http://www.karmalooponline.com/index.html?go=r3999

6.05.2009

my week sucked major a*%

its ok tho. im kinda extremely bummed and i didnt make it to the show last night. connecticut is poppin this weekend. everybody who is anybody is on the east coast this weeked.

> drake show yesterday

> hot jam in hartford tonight

> summer jam on sunday

we're goin in. hot 97 is goin hard right now. im enjoying the radio cuz they are bumpin classic Jay-Z. im waiting for the premiere of the new jay-z and drake joint. cant wait. im probably gonna post the song later.

i had some deep conversations .......[flex is funny as hell]....but anyway, i had some deep convo with ppl like Will trying to get into the show yesterday. he gave me some hope and some good insight on the industry. what i got out of it was that its not always wat it seems to be in pictuers and articles. when it comes to the industry, a lot of things are for show. and you cant trust everyone no matter who they are and how big their name is. i have the utmost respect for Will because he didnt have to answer me. He really cares abouts fans even tho he doesnt believe he has any lol

wish me luck on the SAT im about to fail tomorrow. ill be up early in the morning.

6.04.2009

im gonna die trying

im kinda buzzin right now. im on my grind trying to get theze DRAKE ticket for tonights show in CT. Wish me luck and pray for me. im staying positive. i'll tell abt my journey a lil later tho.

6.02.2009

ringdance pics

im adding to my last couple posts.
i didnt have a good time at all but here they are




didnt have a date and i wasted my money on stupid pictuers when i cud have used it for the drake show. and now i cant go so my life is ruined until i see him in concert. i doubt he will ever be that close ever again =[

im trying not to be depressed but its not working. anyway, i thought this moment was interesting so i had to catch it. lol




you can interpret this however you feel =]

there's a couple more but they're not really worth seeing

speaking of soulja boy...

i was watching him live sunday and he had explained how he started his own record label. he was asking anyone who had talent to show him a verse or somethin lol

so me bein bored i made a video of my self singing. it has been getting a lot of good feedback so i decided to post it on here too.

now i want you to realize that i did like 100 takes of this lol

didnt come out soo bad. =] the song i was singing is called diamonds by teairra mari and kanye.

laugh if you please




video


here's the real version if you wanna hear it the right way lol


why does my life have to be so complicated

oh yea!

-cuz im broke

-im unproductive

-im unfocused

this list cud go on forever but i should be studying for my SAT's on saturday. im very bummed out because Drake is coming here and the effin tickets are sold out. my life is ruined and i wanna fall off the face of the earth. my computer has been actin up and im thinking about changing the look of the page. i want it to look more welcoming and stuffff. i had a horrible ring dance even tho i looked amazing. i will put pics up. i cant wait til school is over. 4 more weeks to go. wish me luck on my big test.

my song of the week was a tough pick. im really starting to like Soulja boy's music....weird right?

so not only did i give one song. i gave a bonus. Enjoy, and oh yea......POW! =]



5.27.2009

got a lot on my plate for the next couple of weeks

my ring dance is coming up this friday. a ring dance is like a prom for juniors. im extremely broke an di guess im just going to "wing it" as they say. i have a dress but no shoesto wear it with. i can tget my hair or nails done so im going to have to get very creative.

i have just been inducted into thee .....spanish national honor society? [just in case you didnt know, im black] but i guess i can speak it good enough. i found out i did wonderful on this big test i took last year. the bad part about all this is that i have to get ready for my SAT which is June 6th and i havent even began to study.

i also forgot to mention i won a date with
Michael Jai White. MAYBE you have seen him in movies, and maybe you havent but im excited. bad part of this is I LOOK A MESS.

i cant think of anything else big right now. i do however have to finish chemistry and wash my hair.

oh yea. i hope i find 20 dollars to go see drake in New Haven on June 4th. im gonna be real bummed if i dont. this is the closest this man is ever gonna get to me.

you guess should check out the latest on the Nebb segment . i was mentioned in one of the more recent post. and there is also a VERY humorous video you will not regret watching. lol

if you check out that video, you will see why it relates to my song of the week which is: Pleasure P - Under



5.24.2009

addition to the perfect sunlight

as i was saying, i had a good last couple of days so i decided to elaborate a little more on that and maybe you'll find out what gets my clock ticking a little better. the simplest things clear my head and can turn my mood upside down.

like the day my chemistry class made ice cream outside.



video



or like the day where i missed the bus so i decided to sit in on my twins lacrosse practice. even bad things can turn into good things. i made a lot of new friends that day, got a little work out, and even joined a writing club. This day was full of laughs and games. we played everything you can think of.






sometimes i just sit and enjoy the weather by myself. If im with too many ppl, sometimes that can be an overkill of happiness and it reverses to sadness. i never knew how brown my hair really was til then.





i dont know what today holds for me. i might go to a cookout later but first i have to wash. see ya ; ]

mild case of insomnia

i cant sleep right now. its 12:56am in CT and im by myself. i hope you've enjoyed ,my first two songs of the week and i decided to post them on sunday sfrom now on. the last couple days have been good ones. i've been taking a lot of pictures which make me feel good in a sense and so hope you like the featured ones lol.

im thinking about starting a portfolio for myself. there might be some pictures of me but i mostly like obscene things that ppl dont see everyday. the weather is getting beautiful here, thank god. i was sick of being sick and cold all the time. the thing is that now i might have an infection or something in my right gum. or my wisdom tooth could be growing in, i dont know but it hurts. and i dont think i'll be going to the dentist anytime soon. times are hard lol. all i can ask is that you pray for me =]

and now...i call this: the perfect sunlight

5.20.2009

Productivity level at an all time low

i really need help.....................................

i am sad..................................................

if i had a job myself [which i really need] i would pay someone else to be my assistant..................................................

i would even be someone elses assistant.........................

a darn good one to................................................

even from another city.................................................

as promised: my song of the week. my mind [and mood] is going back and forth lately so this is just what my head is playing right now


3OH!3 [pronounced 303]


5.16.2009

thanx for supporting

i have had a pick me up lately. i have a lot to blog about. i got some wordz of encouragement from some followerz and i just wanna say thank you. but now im going to kick off my weekly song where i pick a song of the week that im bumpin to so you ppl could get a feel of what im listening to and how i feel for the moment. my music usually affects my mood so the song of this week would have to be Ego Remix by Beyonce and Kanye West.




this song had to really grow on me. i didnt like it at first but now i have been singing it for three days now so.....thats what it is.

for fututre reference, most of my weekly songs will most likely be new stuff so hopefully im putting somebody on to some good stuff.

for now, enjoy.

5.12.2009

im definitely falling off

i had a good birthday but i went thru a little depression phase. i gotta a lotta work to do so i dont know how often i will be writing for the next couple of dayz but wish me luck.

5.06.2009

yaaaay!!!

TOMARRO'Z MY BIRTHDAY!!!


check out ciara's new album Fantasy Ride. hot ish

5.02.2009

ICE CUBE SAID IT BEST - today was a good day

today was actually an interesting day. i never usually watch movies at home because they take up most of my time. when i watch one i have to watch them all! but i just got finished watching DO THE RIGHT THING: great movie.

my pregnito friend had a false alarm too and that was the most excitement i had all week. lol



i hope this baby comes around my birthday....(which is in 5 dayz by the way.)
i will finally be 17. i kinda already feel 17 though. you know how you just have a birthday, and when ppl ask you how old you are you still say the old age? lol like i remember turning 16 and still saying 15 if anyone asked. but lately ive already been saying 17. it must be anticipated i guess.

but im going to go now so i can finish getting my life together for this upcoming week. later on tonight im going to tune in to ATF to see DRAKE's concert live @ 10.

GOOD NEWZ: I GOT MY T.O. SHIRT! YAAAAY




BAD NEWZ: My stinkin pants ripped LOL =[



DOPEM! / Good evening everybody...mabey ill post again tonight and tell how the show was.

4.29.2009

i switched some things around here or there. i hope ya like. but anyway i watched a real dope movie to day in inglish class today. its calle dthe crucible. its about these ppl in the 1600's who thought there were witches in their town because of these little lyin girls.

anyway by the end a whole bunch of ppl got killed and the moral of the story is i want my T.O. shirt. it is taking EXTREMELY too long to get here.



not another one!

there'z this thing going around called the swine virus or swine flu that has got my whole neighborhood terrified. everytime someone coughs or sneezes ppl bugg out. mind you its alergy season. lol

i just pray that no one else gets contaminated. they are shutting down schools in new york because some kids have already got it. i heard its airborn too.
EVEN WORSE

gOoD luck and god bless you

4.28.2009

well here are some more vaca pics i promised


we found the broccli on the floor and twin wanted it for her photo class lol




ducky was trying to eat everyones food at the restaurante. =]




i discovered i dont like planes.
im going to post abt 5-10 or so everyday. and i also have some videos to share.
Dopem!/cant get enough sun!

what a day

it was so beautiful outside. maybe spring has finally kicked in in connecticut. hope toronto has the same luck because we usually have the same weather. but anyway, i just discovered that i havent been checking my emails as much as i should and i have not been publishing your comments. well all that has changed. SORRY lol. i was so excited to read BRYAN E.'s comment he left me. URRRR my shirt is taking way too long to get here!!!!! now all i need to do is figure out how to get a 1Love T.O. shirt and my life will be set. =]

p.s. i was thinking abt changing the blog name. so any suggestions cuz im takin them.

thanx guys for the comments. im about to go return the favor.

4.27.2009

about that.

this is a pic from the competition i was in. as pretty as it looks i was very uncomfortable.
more to come.
my beau didnt win but i had an amazing tyme with him these last couple weeks. sad to say its over but hey. i dont know why im blogging so much today. i dont like the number 27 at all. lol

finally

the sun has been out for the last couple of dayz now and its beautiful outside. this means tat i hate staying in school even more now. lately i have been feeling some kinda way about what i am going to do with the rest of my life. everyone around me seems to have everything in order: they know where they wanna go and what they wanna do but i have no clue. i was set on going to school in toronto but i been feelin kinda nervous these last couple of weeks.


i have been meeting all these new ppl and they ask me if i already have plans and i hate saying no. it kills me that i might be leaving my home in a year with no concrete goals. one thing i do know about myself is that it is not easy for me to make big decisions because i change my mind a lot. my cons always overwrite my pros in situations and i wish it wasnt like that. if there's anybody who can make sense of this situation for me, i would really appreciate it.

4.23.2009

well dayum!!!!

long tyme no talk to but im back in full effect. im unpacked and ready to go. my vacation was interesting but we shall never speak about it again so moving on =]
i cant wait til my legendsleague shirt arrives! im so excited! (eek!) im getting the T.O. dont love you tee. if you didnt know ideall clothing is having a sale. cop something because bryan's stuff iz hot.

my beautillion is coming on saturday and i have been running around like crazy to prepare. shouts to montel, my beau. we're definitely gonna win. but antyway a beautillion is sort of like a compition for guys where they win money and stuff and im a belle. if you wanna know more than just hit up.....matter of fact let me get that for you lol: beautillion

i cant write for too long cuz i gotta paper to write and i wanna keep my A'z . i got my report card yesterday and it definitely didnt look like soulja boy's LOL

first honors again yayayyaya!!! =]

here'z a vacation pic but definitely more to come

4.09.2009

well im still packing

preparing myself to ride a plane for the first time in years. slowing getting my things together. i ask that i just stay in pplz prayers. i cant wait to get there. its supposed to be like a two hour plane ride soo. hopefully i sleep thru it all.


as you can see i decided to take a break but i think its time to get bak to work before i end up in florida with no charger or sumthing. im dissappointed that my friend reese cant go anymore. she got pregnant all of a sudden and had to cancel. this pic was so funny. we were in church and she said she could zip her coat up that morning, bu tby the end it was another story lol




but anyway, i was excited today to find out that drake was voted the number one new artist of 2009 =]

other than that i had a very upsetting day but i cant complain. hopefully tomarro i will be in paradise. i'll come bak with some new pics to post a a great tan.

this snowy / sunny weather here needs to cease by the time i come back!


enjoy spring


p.s. i had the weirdest dounut today!? it was very crunchy for some reason.

4.07.2009

its extremely important that i shop today

i have tree dayz left until i go on vacation for the first time since i was little and i still dont have a bathing suit. unless they want me to skinny dip, someone needz to take me to the mall. and i dont know if i have this obsession with carmex or if my lips are just really dry but i also need to go to the nearest CVS. uuughh. whatev!


on a light note this video has been haunting me all day. lol

4.06.2009

the marking period ova and its time to celebrate

three more days til my vacation. april here is looking like crap and i cant wait to leave. so here's two songs i really been feelin. the first makes me think of being in toronto livin the life. the second one just expresses complete and utter happiness. =]lol

hopin for straight A's but i'll take what i cant get.


3.30.2009

urrrrgh

SCHOOL IS KICKING MY DONK RIGHT NOW!!!!

im so tired im not tired anymore. the starvation level is sky high right now. but i will leave this on a positive note and show this video that always entertains me.


REAL UNIVERSAL MIND CONTROL RIGHT HERE







definitely dont have one but i was kinda interested after this lol

3.26.2009

been real busy lately

excuses excuses;

good news: i found another hobbie! / bad news: that wont help me pick a future.

={

for my first time, it wasnt that bad. it was nothing like i thought it wud be. i was with some artists doing a backdrop for this play at school and we went to work!

Day 1:

i was a little scared that i wud mess it up so my teacher Ms. Church [she'z dope] told me that i shud start small, with sumthin basic...and this was the first thing that popped in my head. he'z alright lol i named him fred. he had to be on the bak of the canvas.







now for this one i started to ease out a little bit and try different tips. that was ok


during this project i worked with some cool dudes who really wanna do this for life. shouts to Serg Esco, JB, and most of all Josh who were mainly tellin me to suck it up and get my handz dirty. lol


Day 2:

i was more amped and ideas were flowing thru my head all night about wat i shud do. i probably annoyed Ms. Church all day cuz i kept askin wen we were goin in there.


at this point, this is wat the wall probably looked like. we had to color over all the stupid stuff the drama kids put over the day before. my partner juleono is a character. he made sure ohio wasnt left out of the equation.

everybody knows one of my favorite and most frequently used wordz iz DOPE so i had to do a tribute to the 80'z and take it bak (just barely missed it]



(my signiture J...and u know i had to thro the may/be)

you know i had to squeeze toronto in there. 1Love T.O


by the end of the period, the canvas looked like this but much much bigger and way more elaborate, these pics are from my black berry lol

and this is how my hand looked too lol/ thanx for the glove josh & rebel manny





We Killed The Canz 0n Purpose!